söndag 26 juni 2011

Sista dagen...

Har upptäckt att bloggerdroid mellan varven inte gillar att skicka iväg mina inlägg här ifrån därav luckorna...

Just nu är det bara jag och Emilia vakna. Hon ritar och jag surfar...

Idag är det dags att åka hem igen. Känns lite så där.
Fast å andra sidan känns det som att det kommer bli fullt upp kommande vecka så det är väl inte hela världen att vi åker idag.

Helgen överlag har varit bra. Extremt stora helgmonster i början men det blev bättre och bättre för varje dag!
Mina föräldrar, min bror och Tonys syster med sina familjer och några andra hjälpte till att få det att bli en bra helg!

2 kommentarer:

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...