lördag 11 juni 2011

Morgonstund har guld i mun

Vad då sovmorron?!? Halv sju vaknade jag första gången och strax före sju gav jag upp... Och det gäller inte bara mig, alla i det här huset är vakna.
Jag längtar till frukosten!!! Den serveras först vid åtta.

Vi var framme här vid strax efter halv nio igår. Checkade in i superhärlig stuga. Den är lika stor som vår lägenhet!!!
Ljust, fräscht och nytt!

Därefter var det samling i stora huset för bubbel och ost på terrassen och välkomstsamtal! Massor med trevliga människor.

Vi drack lite vin innan det sen var dags för bäversafarin. ;-)
Vi gick i lemmeltåg ner till ån och det fnissades och skrattades nog lite för mycket. ;-)
Men det var en vacker solnedgång med dimma som låg trollsk. Vackert!

Idag ska vi gå en naturprommenad, paddla lite kajak och klicka golv är det tänkt! Och egoboosta för fullt!

Hoppas ni andra får en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...