tisdag 24 maj 2011

Gårdsfest, sommar, naglar

Thihi... Hittade denna i Tonys plånbok... Det är från min studentskiva... 1998. :o)
 
 Är man trött så är man.
 
Emilia och jag målade likadana naglar! 
 Guld under med rosa krackeleringslack över. Me likes!
 Tokfia!
Kolla vad det är smart. Istället för att knäppa ihop kardborrbanden runt suffletten så hänger jag det bara över skötväskan i stället. På så vis gör det inget att jag har packat väskan så full att den inte går att stänga ordentligt. ;o)

 Gårdsfest på dagis 2011-05-19

 Mer eller mindre små sötingar! ;o)
 Far och dotter
Det var roligare att krypa runt än att sitta i vagnen. Även om det var skönt med vagnen när klockan började bli mycket. :o) 
2011-05-20 Badsäsongen har visst börjat. I alla fall i Rudan, Haninge
 Min söting!
 Vackert!
Tyvärr väldigt suddig, för jag var riktigt nöjd med lackningen!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...