lördag 30 april 2011

Vin, ost och valborg!

Igår åkte jag in till stan och mötte upp Martina. Vi tog en promenad från Medis till Skanstull där vi sen mötte upp Sofia. Åt lunch tillsammans och hade riktigt trevligt.

Åkte hem en sväng och umgicktes med barnen innan jag åkte iväg igen. Var bjuden till Sofia på vin- och ostkväll. Riktigt mumsigt. Och ja trevligt med såklart!

Blev en lång dag men en väldigt bra sådan.

Idag ska grabbarna på badkalas och Emilia vill göra nåt med sin pappa. Så jag tar nog en långprommis.

Ikväll ska grabbarna gå fackeltåg med scouterna till brasan som dom ska tända.

Hur firar ni andra valborg?

3 kommentarer:

  1. Vi ska ner till vanliga brasan och njuta av hettan mot ansiktet. Fast i år är ju skillnaden att det inte har snöat på ett tag och antagligen inte gör det idag heller haha

    Tack för din röst hos Apan.se :-)
    Kraaaam!

    SvaraRadera
  2. ska till brasan i Älvsjö :-) får se om barnen orkar vara vakna till fyrverkerierna 21:30

    SvaraRadera
  3. Hoppas ni fick en bra kväll, båda två!!

    Här kom solen och regnet försvann lagom till det var dags att gå till brasan!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...