måndag 18 april 2011

Påsklov

Måndag, ny vecka, påsklov. I alla fall för grabbarna. Skönt. Det betyder mindre stress nu på morgonen. Inte så dumt! Så ungarna sitter och ritar. Jag och Emilia har dessutom målat naglarna.

Ute är det ännu en härlig vårdag med strålande solsken och redan nu är det +15 grader i solen. Sååå skönt!

Jag, grabbarna och Malin ska till Nynäs en sväng medan Emilia är på dagis. Vi ska försöka njuta maximalt av solen och värmen!
Tony ska åka till båten och vårrusta klart den.

3 kommentarer:

  1. Vi har lov nästa vecka och jag jobbar endast måndagen så jag längtar också till INGEN STRESS
    // HA EN FIN O SOLIG DAG

    SvaraRadera
  2. DET förklarar alla barn på gården. Undrade när det var. Är helt borta i veckor och dagar. Påsken, är den NU!? Typ.

    Njut, njut, njut. Själv har jag HANDSTÄDAT hela lägenheten, sopat för hand och skurat. 86 kvm senare.... ;-)

    SvaraRadera
  3. Beatrice - oj, jag som tycker lovet är sent här! Hoppas du med får en bra dag!!!

    Skrotis - ja men precis, därför är ungarna ute och leker på gården!
    Bra jobbat där med städningen! Själv har jag ju "bara" 80kvm att städa. ;o)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...