lördag 2 april 2011

Längtar efter morgon...

Det är en lång natt här...

För visst är det så att magsjukan slog till igen. Dubbelt upp. Jag får springa på toa med jämna mellanrum. Fast är lite glad att jag slipper kräkas i alla fall.

Kräkas däremot gjorde Sebastian. Hade det lite på känn att det skulle bli han som sjuknade in. :-S


Eftersom Oskar sa att han mådde illa bäddade vi ner hans madrass från loftsängen till golvet och när Sebastian kräktes blev det så klart jobbigt för Oskar med. Så vi bar in madrassen till tjejerna. Han sover på deras golv nu men vaknar med jämna mellanrum. Tycker det är svårt att somna. Fullt förståeligt. Nya ljud, nytt rum och så är han nog lite orolig av att det har kräkts här hemma.


Själv har jag ännu svårare att somna. Lite lätt, lätt illamående, ont i magen och en massa oro. Dessutom har Oskar lyckats väcka mig så fort jag har somnat. Typiskt liksom!


Just nu sitter jag och slumrar till ibland i soffan. Tog med täcke och kudde dit så Tony i alla fall får sova.

Tänkte att jag får väcka honom på morgonkvisten för avbyte.


6 kommentarer:

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...