fredag 1 april 2011

Gråväder och FridayLove ♥

En nya dag. En ny månad!!! Tänk att det redan är april!!! Var har årets första tre månader tagit vägen? Tiden går så otroligt snabbt just nu!!!
Dagen i ära bjuds vi på riktigt aprilväder - blask och grått. Fukten är så tjock och tung att det ser dimmigt ut ute. Igår kväll kom det dessutom en del snö. Det mesta är bort i dag och resten hjälper väl till att töa bort snön men det ser såååå deprimerande ut!!! Men det är i alla fall plusgrader ute!
Grabbarna är i skolan. Misstänker att dom kommer ha med sig en hel del blöta kläder hem idag. Brukar ju bli så när det är sånt här trist väder.
Malin ligger och sover förmiddagsluren och Emilia ser på tv och fnular i grabbarnas rum. Själv passar jag på att få lite tid vid datorn. Blir ju inte så mycket när alla barnen är hemma.

Är seg idag. Och det gråa vädret gör en ju inte piggare direkt. Funderar på om jag ska sätta mig till rätta och kika lite på Tre Kronor. Lånade ju boxarna för lääääänge sen av Skrotmamman... Ja, du ska få tillbaka dom!!! ;o)
Självklart ska det delas ut lite FridayLove idag med!

Först och främst till Petra - för att hon kom med denna härliga idé!
Min älskade man - tack för att du står ut med mig!
Självklart mina barn med!
Mina underbara vänner - utan er vore inte livet lika härligt!
Mina nya läsare - och dom gamla! Blir lika lycklig varje gång jag ser att jag har fått en ny följare.


2 kommentarer:

  1. Trevlig helg till dig också , och vilken härlig nalle du delat ut
    // kram

    SvaraRadera
  2. anmälde mig just på bloglovin, så så himla ny läsare är jag inte :-D

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...