torsdag 28 april 2011

Ett nytt beroende?

Ja, det verkar inte bättre än att jag har skapat mig ett nytt beroende... Att stega!
Den här omgången är jag varken gravid med foglossning eller nyförlöst med foglossning. Lägg på lite vår och sol och energin är på topp.

Startade med att lämna grabbarna i skolan och sen Emilia på dagis. Hade tänkt gå Hälsans stig sen men jag hamnade på öppna förskolan.
Malin och jag fick några timmar trevliga timmar där innan vi gick hem.
Och eftersom det var så vackert väder tog vi vägen över spåret förbi kyrkan.
Hem, åt lunch, läste lite och sen va det dags att hämta hem ungarna igen.

Stekte lite pannkakor och plättar till middag. Tyvärr slutade kvällen med barnen inte riktigt super men nya tag imorn.

När Tony kom, han har varit vid båtklubben och mastat på idag, så gick jag iväg på en kvällspromenad. Rensade tankarna och gick bort sista irritationen.

Nu sitter jag och kikar på Big Brother med nymålade naglar. :-)

5 kommentarer:

  1. Det där beroendet känner jag också igen och det känns väldigt trist att man nu har ett magsjukt barn, MEN oavsett måste Meya ut så lite granna lär jag nog stega ihop...

    SvaraRadera
  2. Vad kul =) jag kan också känna att det är lite småkul att stega lite extra när vi är fler som gör det tillsammans - det är ju inte lika kul när man har den på sig själv =)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Ojojoj, vad ni stegar på....... jag är hemma med grinig dotter, naken son (för tillfället) och laddar inför kungligt bröllop på tv.

    SvaraRadera
  4. Ett bra beroende i alla fall :-)

    SvaraRadera
  5. Sandy - Hoppas magsjukan går över snabbt. Och du har ju lite tur i oturen att du har Meya nu, då måste du ju ut även om du inte riktigt skulle orka. ;o)

    Petra - det är hur mycket roligare som helst att stega med alla andra än att göra det själv!

    Skrotis - på med räknaren i alla fall. Vi ska hålla på till den 25/5 och du hinner komma i kapp oss andra. Om inte annat hinner nog Martina utmana dig lite. Och jag missade bröllopet. :-S ;o)

    Lagom - Ja, eller hur!!! Jag kommer och går med dig nån dag med. :o)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...