torsdag 24 mars 2011

Torsdag

Vi sitter på bussen, jag, Sebastian och Malin, i strålande solsken.
Det är lite kallare ute idag men vad gör det så länge snön smälter bort? ;-)

Vi är på väg till Bvc i Nynäs för 8-månaderskoll. Lilla mini blev 8 månader i måndags. Shit vad tiden går snabbt.

Jonas Gardell igår var superskoj. Skrattade så jag fick kramp i kinderna!! Men samtidigt var det väldigt allvarligt. Han pratade om svårigheter i livet och att vända jobbigheter till styrka.
Allting spelades in för att vara med i tv3's kommande program Det blir bättre.
Published with Blogger-droid v1.6.7

2 kommentarer:

  1. vad kul att det var bra igår! hade varit roligt att haka på men var lite väl kort varsel =)

    ja visst är det härligt, nu försvinenr snön!!!

    SvaraRadera
  2. Ja, det var lite trist att du inte kunde komma med!

    Och udnerbart med smältande snö!!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...