måndag 21 mars 2011

Feber, vin och fågelskit!


Stod och väntade på tåget. Solen skiner och det gick att gå iväg med öppen jacka utan att frysa. Jag kunde stå där och skriva utan vantar. Härligt! Imorn ska det visst bli ännu bättre och varmare. Tyvärr skulle det tydligen bli kallare igen på onsdag. Fast jag är nöjd så länge det är plusgrader!

Idag har jag och Malin varit i Handen med Sofia. Även Veronica mötte upp med sina barn. Åt en väldigt god lunch och kikade i affärer. Hittade en present till mamma. :-)

När vi var nöjda där åkte Sofia och jag till Coop i Nynäs. Tyvärr hittade vi inte det vi sökte men var nöjda ändå. Tog en promenad till tåget sen. När vi passerade en träddunge fick jag en stor fågelskit i skallen! Blä!!!
Hem och tvättade håret och gjorde mig sen i ordning för att gå på vin- och tapasafton med Spot and Tell. Berättar mer i morgon. Det ska bli riktigt skoj!

Tony fick hämta Sebastian på fritids efter skolan idag. Det är hans tur att bli sjuk nu... Hoppas det inte är så långvarigt... Får se om Emilia, Tony eller jag åker på det näst...


Måndag och ny måndagslista. Idén till denna peppning inför kommande vecka kommer från Jennyn.se.

Idag måndag är jag glad för att
- Oskar är frisk igen.
- Pappa inte var sämre än han var!!
- jag gjorde ett oanmält besök igår! Tror det togs emot med mycket glädje!
- våren är tillbaka
- Malin har fått två små riskorn!
- jag har lite roliga äventyr inplanerade i kväll och framöver.
- Jag har en idé som jag ska fundera vidare på... Eller nä, två men av olika slag.
- Sommartiden är här på söndag!
- min underbara älskade man!!!! Att han står ut med mig och mina nycker... ;-) Älskar dig!!!
- mina barn!!!
- mitt liv är berikat med så fina vänner, både irl och online!!!
Published with Blogger-droid v1.6.7

2 kommentarer:

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...