onsdag 23 februari 2011

Lite mammafika...


Trassel-Malin! Hon lyckades öppna en full flaska välling över ansiktet i sängen häromkvällen, blev tvättad och sen nattad med fuktigt hår. Resultatet ser ni här. ;o)

Igår drog jag iväg själv, först till Älvsjömässan en snabbis och sen vidare till stan för att möta upp tjejerna. Jag var tidig och fördrev tiden med att äta lunch - en läskigt god pizza slice. ;-) Sen dök Lindisen upp med Inez, Martina med Benji och så Beckah och sist kom Petra störtandes. Hon skyllde på nåt som hette snö?! :-)
Vi gick upp till Åhléns-restaurangen och fikade/lunchade och dit kom även Andrea och Isabel.

Vi fick några riktigt härliga timmar ihop och det var riktigt jättekul att träffa Beckah. Ja, dom andra med men det var bara Beckah jag inte hade träffat innan. Och jag träffar henne gärna igen!!!

Efter att en efter en gett sig av på nya äventyr och Beckah var avlämnad på rätt adress åkte jag med och åt middag hos Andrea.

En riktigt bra dag från början till slut!!!

Även idag har varit en bra dag. Kikade in bokrean och shoppade lite i Handen.
Imorn väntar nya äventyr!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...