tisdag 8 februari 2011

Friska och sorg...

Äntigen är familjen helt friskförklarad!!!
Så från imorn gäller vanliga rutiner. Eller inte... Emilia får nog vara ledig resten av veckan så vi slipper få hem nåt nytt från dagis... På lördag ska vi ju som bekant fira min mormors 80-årsdag och jag vill verkligen, nä behöver verkligen att alla är friska då!!!

Just nu känns det ännu viktigare då jag nyss fick höra att min morbror gick bort idag...
Jag hoppas han slipper ha ont nu och har det bra!
Vila i frid Robert!
Hmm... Skulle har skrivit en massa annat med men lusten försvann... Skriver mer senare...

2 kommentarer:

  1. Beklagar jag med. Såg namnet och funderade kring vem det kunde varit...... kram

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...