torsdag 20 januari 2011

Uppdatering eller nåt. ;o)

Gårdagens depp vände och blev lite positivare på kvällen.
Fick göra Sebastian lycklig med en ny skolväska och det var en massa trams men på ett härligt sätt under kvällen.

Jag somnade tidigt på soffan och när jag väl hade släpat mig i säng vaknade jag efter nån timme av drömmar som var allt annat än roliga. Jag brukar inte reagera på fullmånen men nmisstänker att den kanske var bidragande.
Imorse lämnade jag Emilia på dagis och mötte sen upp Erica och hennes dotter vid bussen till Nynäs. Framme i Nynäs mötte vi upp Sandra och hennes son och gav oss ut på en härlig promenad. Tillbaka i centrum passade jag på att gå på systembolaget och handla lite inför lördag. Dom andra handlade smaskig lunch på Konsum som vi sen åt hemma hos Sandra.

Erica och jag passade på att hinna med Coop Forum och kika på nya Jysk innan vi begav oss hemåt.
Väl hemma efter att ha hämtat barnen från dagis och fritids bjöds vi på smaskig middag.

Nu har tre små söta monster nattats medan Basse har en stund kvar.

Imorn ska det förberedas inför lördag och tiden ska planeras väl. Grabbarna ska lämnas av i stan till mormor och morfar för att gå på bio med dom och med deras kusin David. Efter bion åker dom hem till mormor och morfar och sover över.
Emilia ska sova hos farmor och farfar och längar såååå!

Var inne hos Lindisen och kikade och hittade en award där!
Med awarden följer lite frågor att svara på och här kommer dem!


Ta upp närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står där?
"med kan vara nog förlamande, och då känns det tryggast att hålla" Boken Mattillåtet
Vad var det senaste du såg på tv?
Hmm.. Barnprogrammen kikade på lite...

Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Tv'n

När var du senast utomhus och vad gjorde du då?När jag gick hem från fritids med grabbarna och Emilia.

Vad har du på dig?
Tights, strumpor, linne och stickad tunika.
Vilken var den senaste filmen du såg?
Hmm... Minns inte... Nån komedi på tv...

Skulle du överväga att flytta utomlands?
Nä, inte på heltid iaf... Nån månad om året kanske...

Nu ska Awarden skickas vidare. Till sju stycken bloggare.
Martina, Skrotmamman, Johannah, Heidi, Jessica, Sofia och Bettan

2 kommentarer:

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...