onsdag 19 januari 2011

Storshopping. Typ inte.

Jag gav mig iväg i morse. Tog tåget, tunnelbanan och bussen. Packade ner stora spenderplånboken. Siktet inställt på shopping med stort S. Målet var Forum Nacka och butiken Change. Resultatet var nedslående. Inte en krona spenderad. Provade varje tänkbar och otänkbar storlek. Knölade, rullade, vek, tryckte och svor. Det gick inte... Jag gav upp... Köpte mig en kexchoklad.

Rekommenderar Change till er andra. Stort urval storlekar i många färger och modeller... Bara inte till mig.

Nytt försök en annan dag i en annan affär....
Published with Blogger-droid v1.6.5

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...