tisdag 25 januari 2011

Hipp hipp hurra igen!

Emilias fina mössa!

Jag hade en bra dag igår! Emilia fick vara ledig från dagis då det är en magsjukeepidemi på gång igen. Suck! Vi gick istället på öppna förskolan, hon, jag och Malin. Riktigt trevligt. Vi träffade även Johannah och hennes barn och Emilia blev jätteglad! En massa vilda lekar och fika med nybakat bröd.
Och Malin passade på att visa hur duktig hon börjar bli på att sitta själv. Än så länga kan man inte lämna henne själv men hon sitter några minuter i taget.

 Efter lunch bakade vi citronmuffins till kvällsfikat och prova dom fina muffinsformarna jag fick. Gottigt! Dekorerade med rosa grädde och marsipanros.

Grabbarna hade önskemål om att jag skulle hämta dom efter fritids så det gjorde jag! Oskar passade på att visa hur duktig han var på att hänga knäveck. 
På väg hem från fritids hittade jag dessa....
Till middag åt vi våfflor efter önskemål från Oskar. Jag och Tony med räkor, rom, avocado, tomat, hackad lök och gräddfil och barnen med sylt och grädde.
Idag är det ännu en hipp hipp hurra-dag! Den här gången är det för underbara Martina! Så kikar ni in hos henne får ni inte glömma att säga grattis!!! Själv ska jag åka iväg och gratta henne!

Malin imorse! :o)






3 kommentarer:

  1. Men åååååååååååååååååååååååååååhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Puss på dig!!!

    SvaraRadera
  2. Haha känner man igen den där morgonbilden eller!?
    Tittut liksom :-)

    SvaraRadera
  3. Petra - tänkte på dig på en gång när jag såg dom! Fanns ännu fler... ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

    Martina - varje morgon!!! Såååå sött!!!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...