måndag 22 november 2010

Till min hemliga tomte!

Jag är med i Julflickans Julswap och för att hjälpa min hemliga tomte lite på traven kommer här lite info om mig. ;o)

1.Vilken strumpstorlek har du? 37
2.Vilken är din favoritfärg? svårt... rosa, grönt, lila, petrol... ja, jag gillar färger.
3.Har du badkar? yups
4.Vilket är ditt älsklingsgodis? så här ärs är alltid mintkyssar goda, och knäck! annars saltlakrits och apelsinchoklad.
5.Vilken är din favoritdoft? vet inte
6.Har du några allergier? Vilka? nä, inga
7.Föredrar du kaffe eller te? te, i dom flesta former, färger, smaker
8.Finns det något du absolut inte vill se i din julklapp? nä, inget jag kan komma på iaf. ;o)
9.Har du någon hälsning till din hemliga tomte? jag älskar att öppna julklappar!

3 kommentarer:

  1. Nu vart jag nyfiken, vad är "julflickans julswap"? =)

    SvaraRadera
  2. Julflickan hittar ni här http://julflickan.blogspot.com/

    Och mitt inlägg om julswapen här
    http://l2kw.blogspot.com/2010/09/julswap-2010.html

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...