onsdag 10 november 2010

Tävling i samarbete med SUMOpix

TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD!!!!

Jag har fått nöjet att ha en tävling i samarbete med SUMOpix!

Hos dom kan du beställa canvastavlor
i alla former och storlekar för ett bra pris.
"Jag tävlar hos Från botten till toppen... om ett presentkort på 300:- hos SUMOpix! Tävla HÄR du med!"

Alla kan vara med och tävla, oavsett om du har blogg eller inte!

Svara på frågan: 
Vilken är den minsta storleken du kan beställa en canvastavla i?
(svaret finns på SUMOpix hemsida)
Motivera även varför just DU ska vinna tävlingen!

Länka sedan till tävlingen i din blogg med bild och kursiv text
och lämna en kommentar med namn, epost och ev. bloggadress.

Har du ingen blogg går det bra att tips minst 3 vänner om tävlingen via mail. Skicka samma mail till mig med på w.linda @ telia.com.
Tävlingen avslutas den 24 november kl.19.00

Lycka till!!!

17 kommentarer:

  1. Minsta storlek 20x20cm

    Jag vill kunna köpa en canvas tavla till min svärmor.Min svärfar gick hastigt bort i April, och 4 dagar innan var de med mina barn på kungliga hovstallet. De hade en underbar dag och var jätte lyckliga. Det finns en bild från den dagen, min svärfar tilsammans med min yngsta Elias där i hovstaller. Lyckliga....
    Den bilden vill jag ge henne son en canvas tavla.

    SvaraRadera
  2. 20x20 (och 2 cm tjock) är minsta.
    Jag länkar såklart i bloggen också.
    På tävlingssidan nu och ett eget inlägg i morgon :-)
    http://ytterligare.blogspot.com/p/tavlingar.html

    Motivering:
    jag har en vän som precis fått dåligt besked på kub-testet. Har en fin bild på hennes dotter som jag vill ge henne i julklapp. Det vore perfekt att göra en canvas!

    SvaraRadera
  3. Hej! Är gärna med och tävlar, har länkat http://liselottess.blogspot.com/2010/11/sumopix-24-nov.html, svaret är 20x20x2cm. Vill vinna för att ge till min dotter i julklapp för hon vill så gärna göra en canvastavla på sin son. Mvh liselotte.202andersson@telia.com

    SvaraRadera
  4. Hejsan Rätt svar är 20x20 cm och 2 cm tjock. Jag borde vinna för att jag sååå gärna vill göra en tavla av en bild på min son, men tyvärr inte har råd. fr0stskadad@hotmail.com

    SvaraRadera
  5. Jag vill vara med. Svaret är 20x20cm 2cm"tjock". Har ingen blogg så mailade dig + vänner :-)
    Skulle vilja vinna för att ge en tavla på min lillplutt till hans farmor och farfar i julklapp. Ha De! /Anders anderslukas@hotmail.com

    SvaraRadera
  6. Jag är gärna med och tävlar. Har så mycket fina bilder på sonen och hans vänner som jag skulle vilja framkalla och ge honom i julklapp.

    Svar: 20x20cm

    Har tipsat här

    http://molnboanna.blogg.se/2010/november/sumopix-2411-1.html

    info@annakarlsson.se

    SvaraRadera
  7. Jag är gärna med och tävlar!

    Svar: 20x20 cm

    SvaraRadera
  8. 20x20x2cm
    Länkat på www.shopaholicans.blogg.se/tavlingar

    Jag vill kunna ge min sambo en underbart fin tavla på oss, i julklapp. Därför vill jag vinna

    SvaraRadera
  9. Enligt hemsidan är svaret 20*20 cm (2 cm tjock).
    Har länkat här: http://millansmemoarer.blogg.se/hoppas/2010/november/vinn-presentkort-fran-sumopix-hos-fran-botten.html

    Jag skulle vilja vinna så jag kan ge min far som nyligen hjärtopererats en canvas på min son, dvs hans barnbarn. Jag vet att det skulle pigga upp honom :)

    SvaraRadera
  10. Jag är gärna med och tävlar!
    Svaret är 20x20 cm(och 2 cm tjock)

    Jag vill vinna för att kunna inreda lite mer i vårat sovrum. Där har vi bara tråkiga bilder på mig och min sambo från vi var små... Det hade varit mycket trevligare med en(eller 2) canvastavlor med finare bilder på oss :)

    beabofink@hotmail.com

    SvaraRadera
  11. Vilken underbar tävling.
    Svaret på frågan är: 20x20 (och 2 cm tjock) är minsta.

    Detta skulle passa så fint i vårt sovrum. Vi har en snart 10 månaders dotter vid namnet Majken & hon är verkligen vår solstråle. Vore ju så fint med ett kort på henne ovanför vår säng. Håller verkligen tummarna nu. Har alltid velat ha en sån tavla. Ha en bra kväll.

    länkat: http://matchukgirl.blogg.se/2010/november/sumopix-24-nov.html

    ha en bra kväll //Linda & majken

    SvaraRadera
  12. Den minsta är 20x20 cm.

    Om jag vinner blir det en tavla åt mig. Kanske inte en ädel motivering, men den är sanningsenlig.

    http://evamar.blogg.se/2010/november/presentkort-24-nov.html

    SvaraRadera
  13. svar: 20x20cm (2 cm tjock)

    jag skulle vilja vinna så att jag kan beställa en canvastavla på min son som är 7 månader, skulle vara en perfekt julklapp till någon släkting:)

    länkat http://iseeuglypeople.blogg.se/jagvillvinna/2010/november/24-november-sumopix.html

    hejcattis@hotmail.com

    SvaraRadera
  14. minsta storleken är 20x20 cm och 2 cm tjock.

    JAg skulle vilja vinna en canvastavla till min syster med lite New Yorkigt motiv till hon fyller år nu 19:e december..hon skulle bli sååå glad =)

    hoppas på tur!

    emjo_83@hotmail.com

    SvaraRadera
  15. Är gärna med och tävlar! Minsta storleken är 20 x 20 cm ( 2 cm tjock). Jag skulle vilja vinna just p.g.a. att jag snart ska flytta hemifrån o inte har några tavlor ännu!
    Har tipsat om tävlingen här; http://fiaengdahl.blogg.se/2010/november/presentkort-pa-300-kr-hos-sumopix.html

    Fia_the_angel@hotmail.com

    SvaraRadera
  16. Hej!

    Minsta storleken är 20x20x2 cm.

    Jag skulle vilja vinna en canvastavla för att kunna bygga vidare på ett tema jag vill ha i hemmet! Älskar snygga tavlor!

    Tipsar om bloggen här: http://kjempeform.blogspot.com/2010/11/vinn-presentkort-hos-sumopix.html

    SvaraRadera
  17. Jag är med! :D

    Mitt svar är:

    20x20 cm & 2cm bred! :D

    KRAM! (hoppas på att jag vinner!)
    Min kontaktmail: nattafoto@live.se

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...