onsdag 20 oktober 2010

Vilken vänskap!


Vilken start på dagen!
Oskar väckte mig vid halv sex, lite väl tidigt. Skickade honom i säng igen.
Malin vaknade och fick mat. Samtidigt som jag ammade kom jag på att det var första gången hon vaknade sen tio igår kväll!!! Härligt!

Emilia vaknade strax efter det. Ropade på mig. Hon låg i en blöt säng. Lilla stora tjejen hade somnat utan blöja och klarat hela natten innan olyckan var framme. Så det är nog dags att börja jobba bort blöjan på natten nu.

Emilias mage då? Jodå, igår åt hon ju en del på dagen och till middag åt hon blodpudding och tog både bacon och apelsinjuice till. Utan problem. Vi ger det självklart den här dagen med, men hon är i stort sett friskförklarad.

Idag ska vi få besök av TryggHansa för att gå igenom våra försäkringar på förmiddagen och i eftermiddag är det dopsamtal med prästen.
Där emellan tänkte jag hinna med att plocka ordning på balkongen och sätta upp ljusslingan.

Och så väntar jag med spänning på att få se om nån av den utlovade snön dyker upp. Vore ju mysigt!

Och så måste jag ju berätta... Jag har ju världens bästa vän! Kika in i bloggen "Och så gick ytterligare en dag" som jag länkar till i vänsterspalten. Lycka! Vänskap! Underbart!

1 kommentar:

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...