lördag 9 oktober 2010

UnderBARA BARN och lite annat...

Hmm.... Skulle skriva inlägg men fastnade med annat... Men, men... Så kan det gå. Tänkte se till att få en ordentlig stund vid datorn senare idag och göra allt det jag har planerat men inte hunnit...

Igår var jag och Malin på Underbara barn! Var riktigt trevligt! Vi hängde på låset och det va skönt för det blev mer och mer folk hela tiden.

Det här är lite av det jag hann se:
Loppi delade ut Dagispåsen med bla en Mellanmålsmugg och napp från Bambino, russin och kakor från Semper Småfolk
* Folktandvården delade ut tandborstar och tandkräm
* Libero hade bla babypåsar med blöjor, våtservetter, skötunderlägg och leksak (samma som på sjukhuset)
* Huggies delade ut blöjprover, våtservetter och sänglakan
* Mjölkfrämjandet delade ut kökshanddukar om man tävlade hos dom
* Vattenhuset bjöd på popcorn om man tävlade hos dom plus att dom hade rabatter
* Kiddoz hade en massa trevliga erbjudanden
* MAM hade bra erbjudanden på sina produkter
* Lundmyr hade rejält rabatterade kläder

Självklart fanns det massor av andra företag där men det är dom jag hinner med just nu... ;o)

Idag väntar skola med öppethus och markad på förmiddagen för grabbarna och sen får vi se vad resten av dagen har att ge.
Tony är i båtklubben för att ta upp båten. Nu är sommaren helt slut....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...