söndag 31 oktober 2010

Testat Skogaholmisar

Jag har fått chansen att testa och blogga om Skogaholmisar hos Smartson och
äntligen har jag lyckats komma iväg till affären för att få tag i Skogaholmisar. Första affären hade dom inte ens!!!

Imorse serverades hela familjen Skogaholmisar! Här hemma är dom en hit!
Första intrycket var att det lät konstigt, skogaholmslimpa som sandwichbröd??? Men nä, det är ju inte riktigt så! Det är ett gott bröd som påminner om en blandning på skogaholmslimpa och rågsiktskakor i smaken, men i bättre format.
Jag gillar formatet. Lagom stort. Det passar även bra för barnen.
Och längden gör att det går att dela dom på mitten så barnen kan få en överdel och en underdel utan att behöva äta ett helt bröd!

Det kommer nog inte bli ett vardagsbröd här hemma men vi tar det gärna med oss i matsäcken.
Dels är det förpackningen med bara 6 stycken som gör att det känns lite lite i en familj med två vuxna och fyra barn, dels är det priset. Ca 25 kr för ett bröd som knappt räcker till en frukost är för dyrt för oss.

Helheltsbetyget hamnar på väl godkänt. Alla här hemma gillar brödet och vi kommer garanterat köpa hem det igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...