måndag 25 oktober 2010

Hantverkardags och joller


Vilken knasig liten bebis jag har. Hon ligger i sin säng och jollrar och dregglar för fullt. När jag pratar med henne får jag ett underbart leende till svar och så försöker hon sätta sig upp!!! Så söt!

Efter en ganska kaotisk dag igår med mycket tjafs med barnen har dagen börjat betydligt bättre idag. Känns bra. Nu hoppas jag att det håller i sig med.

Idag ska vi vänta på elektrikern som kommer "efter nio". Återstår att se när han kommer. Han ska fixa en ny lampa ovanför diskbänken och ett nytt uttag till diskmaskinen. Funderar på om Emilia ska gå halvdag eller tom vara hemma. Hon är lite hängig.
Och så ska jag fixa en tårta. Farmor och farfar kommer ikväll för att fira Sebastian i efterskott.

Jag hoppas på lite roligare väder med så jag ta en promenad idag med.

2 kommentarer:

  1. trist med tjaffs =( hoppas dagen idag blir bättre å att emilia inte blir sjuk...

    SvaraRadera
  2. Ja, det va lite väl mycket tjafs igår. Men hittills idag är det en bra dag. Och det hoppas jag med!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...