fredag 8 oktober 2010

Det ska börjas i tid! ;o)


Idag väckte Malin mig i vettig tid igen, strax före halv sex. Gillar att vakna vid den tiden och hinna upp och få tid för mig själv.
Idag försökte jag inte ens inbilla mig att jag skulle hinna med datorn. ;-)

Jag började med att fixa gårdagens disk. Maken hade fullt upp med bråkiga barn medan jag var på möte på dagis. Det var ett väldigt positivt möte den här gången. Bla berättades att det kommer en ny klätterställning till gården. Det har inte funnits nån under dom sju år vi har haft barn där så det känns super!!!

Emilia kom upp strax efter sex medan jag höll på med disken. Hon fick order om att klä på sig och så tänkte inte jag mer på det... Resultatet är det ni ser på bilden... Pappas fudge modell MYCKET hade hon friserat sig med. ;) Så nu är hon nyduschad och klar.
Idag väntar äventyr på Underbara barn!!! Det ska bli sååå kul! Har sett fram emot det länge, så nu hoppas jag bara att jag inte blir besviken idag. ;-) Är jag nöjd blir det nog en tur på söndag med. Med fyra barn i släptåg, idag är det bara en.

Vad ska du göra idag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...