tisdag 26 oktober 2010

4 saker

Jag har blivit utmanad va Heidi, en riktigt rolig utmaning dessutom.

4 tv-program jag ser på: Grey's Anatomy, CSI i alla former, Dödlig fångst, Criminal minds.

4 saker jag har gjort idag: ätit tårta (är man sjuk så är man ;o), läst lite bloggar, ammat, funderat på livet

4 saker som jag längtar efter: julen! dopet, vintern, att kunna gå i mina vanliga bh'ar ist för amningsvarianten. ;o)

4 saker på önskelistan: ny mobil, biljett till mammabloggalan 2011, smycken, frisörbesök

4 saker som jag avskyr: falska människor, lever, cigarettrök, grannen i huset bredvid

Jag skickar denna utmaning vidare till Martina, Skrotmamman, Sofia och Lindisen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...