måndag 20 september 2010

Ni kommer väl ihåg?

Tänker vara lite tjatig för dom som följt min blogg länge men om jag har nån ny läsare så passar jag på igen. ;o)

Om du köper en av Willvin's underbara skötväskor under perioden 25/8-30/11 2010 så har du en chans att bli vinnare av en cool Roddler från Kid kustoms. Du ska dessutom lämna en motivering till varför just du ska vinna tävlingen!

Bild lånad från Kid kustoms

Vagnen är värd 27 000 kronor!!!
Mer info om tävlingen finns <här>

Så ta chansen, köp en Willvin!

Om du dessutom köper väskan via mig och min personliga kod så får du en hemlig överraskning med din leverans från Willvin.

Du måste kontakta mig INNAN du lägger din order på Willvins hemsida, så får du en kod som ger dig en hemlig överraskning med din leverans.
Koden skriver du in i "meddelande"-rutan när du beställer väskan på Willvin's hemsida.

Skulle det vara så att du nu är supersugen på en alldeles egen Willvin men inte har råd just nu så erbjuder Willvin delbetalning på ordern!
 ~ ~ ~
För mig, som har en STOOOR förkärlek till väskor redan från början, har upptäckten av Willvin varit en uppenbarelse! ;o)

Här hemma har vi tre olika Willvinväskor; en Napped Brown, en Magnipack och en MultiDad. Det används minst en väska om dagen... Magnipacken använder jag själv och då inte bara som skötväska utan som just en ryggsäck. Det underbara bottenfacket på väskan gör att jag kan ha med mig skötsaker hela tiden men ändå använda det stora facket till det jag vill... Vår Napped Brown hänger i stort sett alltid på vagnen, färdig att gå iväg. MultiDad'en har jag inte hunnit prova så mycket själv ännu för maken är såååååå kär i sin väska att han inte låter mig röra den. ;o)
Han har den med sig var han än går och då har han aldrig varit en människa som använder väska innan...

Jag skulle kunna fortsätta skriva MASSOR om dessa underbara väskor men låter dig kika in hos Willvin och hitta din favorit!!!
Hittar du mig bland alla väskor på deras sida? :o) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...