måndag 27 september 2010

Måndagslista ♥ och bästa sällskapet

Jag gör JennyN's måndags lista. Hoppa på du också!

Idag måndag är jag glad för att -
- jag har min familj
- vi har hittat såna stooora mängder med svamp! Gott!!!
- byxorna inte bara känns liiite stora, dom är stora!
- vi ska få en bäddsoffa av några väldigt trevliga personer!
- Sebastian fyller 8 år på onsdag!
- det händer så mycket i mitt liv!


Och så måste jag berätta om världens bästa sällskap i skogen!
Jag har ju Malin i sele när vi är ute och går numera och jag behöver ju ha med mig blöjer och sånt till henne. Att bära en axelremsväska är inte det roligaste i det läget, det är ju såååå mycket lättare med en ryggsäck. Och jag har ju min Willvin Magnipack. Den är helt perfekt!!!
I bottenfacket får det plats blöjor, våtservetter, blöjpåsar, sköddbädd och extrakläder. I stora facket får det då plats med vattenflaskor, proviant, svampknivar, påsar och allat annat som kan tänkas behövas på en svampjakt med barnen.
Jag har sagt det förut och jag säger det igen, jag bara ÄLSKAR Willvins skötväskor och kan nog inte välja vilken som är bäst. Utom till när man ska i skogen, för då är Magnipacken absolut den bästa!!! (fast jag tror inte maken håller med, han har ju sin MultiDad med sig. ;o)

Jag är så otroligt nöjd med mina Willvin skötväskor
Jag undrar om PetraWillvin hade en aning om att hon skulle få en väskoman som mig att nöja sig med så få väskor när hon skapade sina Willvin skötväskor?!

Är du interesserad av en egen Willvin skötväska? Klicka < här > då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...