torsdag 30 september 2010

Gomorron, gomorron!!!


Var en dag med massor av fullt upp igår. Tony fick lämna alla barnen på morronen medan jag fixade med det sista här hemma. Bakade Cake pops som blev hem hit! Lite för stora bara. ;-) Gjorde en massa pajer i tisdags kväll med. Gott det med! Vid elva åkte jag iväg på en Me and I-visning. Vilka fina kläder!!! Lagom till jag skulle åka hem ringde skolan. Oskar hade 39 graders feber. Så Tony fick hämta hem honom (och samtidigt Sebastian.) Hem, byta om, fixa det sista sista och sen kalas för Sebastian på kvällen! Han fick en massa fina presenter. Idag ska jag ut på morronprommis och sen hem till Oskar så Tony får ge sig ut efter dom sista svamparna. Frosten är runt hörnet om den inte redan är här. +2,5 grader ute!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...