fredag 24 september 2010

Ge mig mer tid!!!!!

Vaknade tidigt idg så jag passade på att gå upp och få lite egentid vid datorn... Trodde jag... Bara för det var Oskar och Emilia morgonpigga idag... Men, men... ;o)

Igår var det lämning av barn och sen åkte Tony och jag iväg för att storhandla. Det var länge sen och välbehövligt. Och så hade vi tur och fick tag på nya stekpannor. Dels har dom gamla gett upp och så ville vi ha nya till den nya spisen som kom igår!! Jag är i stort sett nöjd med den hittills... Men den får minus för att ugnen är smalare än den vi hade innan!!! Så nu kan vi inte använda plåtarna från gamla ugnen som jag var så smart och sparade och vi kan inte heller köra två ugnsformar samtidigt i ugnen.... Lite irriterande!!!! Men vi vänjer oss väl nån gång. ;o)

Det behövdes en ny liten stekpanna för att kunna steka pannkakor igen med... Ungarna vill inte bara ha plättar och ugnspannkaka. ;o)

Efter handlingen var jag iväg på min mammalunch. Vi blev fem mammor som lunchade ihop och det var riktigt roligt! Vi skrattade så vi kiknade flera gånger!!! Ett tokigt litet gäng!
Vi har bestämt att vi ska äta lunch hemma hos varandra med jämna mellanrum och jag tänkte nog bjuda hem dom till lunch och samtidigt ha en Willvin Creative-träff!
Fick stressa hem för att hämta Emilia men hade tur i oturen att jag var lite sen. Fick sällskap av en dagismamma på bussen och passade då på att fråga henne om hon skulle till Snorres park idag med familjecentralen och hon berättade då att dom har slutat gå till parken för att det är för kallt ute!!!! Jaja... Jag och Erica hade tänkt gå dit med tjejerna men istället ska jag ta mina tjejer och åka hem till henne. Ska bli roligt!

Igår kväll var jag upp till Camillas kläd och lek och fyndade lite och sen fastnade jag med Camilla och stod och pratade ett tag så jag fick stressa hem för att hinna se Csi vilket innbär att allt jag hade tänkt sitta här vid datorn och göra inte blev av! Men jag hade en bra dag iaf... ;o)

Och idag ska jag som sagt till Erica... Får se hur kvällen blir... Maken ska eventuellt iväg och kolla på UV-rugby...
Resten av helgen är idag helt oplanerad! Jag borde nog försöka ta tag i dopinbjudningarna då. :o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...