söndag 19 september 2010

En helt okej dag!

Lördagen började med en halvdann sovmorron. Blev väckt i omgångar från strax efter fem men fick ligga och slumra om till vid halv nio. Skönt.

Efter en frukost där barnen fick smaka på det hemgjorda äppelmoset - 2/3 gillade det. ;-) - så klädde vi på oss och gick på svampjakt. Jag tog Malin i bärselen och det gick ganska bra. Vi hittade en hel del svamp. Tyvärr kunde vi inte fortsätta vår jakt, ett regn avbröt oss. Vi kom hem som dränkta katter. ;)

En snabb lunch och sen åkte jag iväg på en lingon & blåbär-visning. Var sådär... Hem, handlade pizza och sen fastnade jag vid datorn. Har hjälpt Heidi att byta grafik på sin blogg. Nu ska här sovas. Alldeles för sent. Imorn väntar val!

2 kommentarer:

  1. Låter som en bra dag. Själv gillar jag vare sig regn, skog eller svampplock ;-) laddar för val här hemma också. De kommer ju tro att vi är hur gammeldagsa som helst. Kommer gå till vallokalen uppiffade och kalasklädda, ha ha. Men vi ska på barnvälsignelse efter....

    SvaraRadera
  2. det där är emilia! annars sjukt lik sin lillasyster!!!! kram

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...