onsdag 22 september 2010

2 månader och lite annat

Yups, nu är Malin två månader... Eller, jo, igår var det väl exakt på datumet men iaf... ;o)

Började dagen idag med en tur upp för att lämna Emilia på dagis och sen vidare ut i skogen en sväng medan jag väntade på Erica. Hittade lite trattkantareller igen.... ;o)
När Erica dök upp gav vi oss ut på dagens prommis. Vi gick Hälsans stig, som jag vet är 4km. Känns bra att veta hur långt man går tycker jag.
Avslutade med att besöka Camillas kläd och lekförmedling innan jag begav mig ner till Nynäs för att gå på bvc för läkarbesök med Malin.
Hon fick en OK-stämpel i rumpen. ;o) 

2 månder gammal väger hon 4485 gram och var 56 cm lång. Nu väger hon 200 gram mer än Emilia gjorde när hon föddes. ;o)

Vi strosade sen runt lite i nynäs och jag passade på att besöka Phone House och klämde och kände lite på Sony Ericssons Xperia X10 mini pro. Jag är ganska så förälskad i denna telefon... Den står högt på önskelistan! ;o)
Hem, hämta Emilia på vägen och sen plockat och fixat lite här hemma... Tony har skurat rent bakom spisen för imorn ska vi få ny!!!!!
Men jag kommer inte vara hemma när den kommer för jag ska på lunch med mammagruppen från bvc. Ska bli skojs!
Har hunnit med att kolla lite bloggar och hoppa på lite olika tävlingar med. <Här> hittar ni dom. :o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...