onsdag 25 augusti 2010

WOW vilken tävling!!!! Var med och tävla!!!!

Om det var svårt att läsa så kommer en kort version här ;o)

Om du köper en skötväska från Willvin under perioden 25/8-30/11 2010 så har du en chans att bli vinnare av en cool Roddler från Kid kustoms. Du ska dessutom lämna en motivering till varför just du ska vinna tävlingen!
Vagnen är värd 27 000 kronor!!!

Så ta chansen, köp en Willvin!

Om du dessutom köper väskan via mig så kommer du få gratis frakt och dessutom en hemlig överraskning med din leverans från Willvin.

Kontakta mig via mail, w.linda@telia.com så hjälper jag dig.
Du måste kontakta mig INNAN du lägger din order på Willvins hemsida, så får du en kod som ger dig fri frakt och en hemlig överraskning.
Du ska sedan maila koden och beställningsuppgifter till Willvin för att få frakten korrigerad på din faktura.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...