lördag 21 augusti 2010

Egentid...

Sitter och och njuter av ett par minuters egentid. Malin sover i vagnen och lär väl vakna när som helst. Emilia badar. Jag har förberett allt som går att förberede inför kvällens minikräftis. Till och med dukat bordet. ;o)

Det är nästan 22 grader i skuggan, balkongen är öppen på vid gavel och det känns så där mittemellan sommar och höst...
Det har inte kommit nåt mer regn men är väldigt molnigt idag...

Idag har jag funderat och funderat och funderat på hur vi ska kunna möblera om här hemma... Jag älskar att ha ett matbord i vardagsrummet men ska Tony och jag ha sängen där så går det inte... Och hur ska vi göra med möblerna som blir över, vilka ska vi använda och vilka ställas undan? Vill använda det stora bordet men det känns som det är för stort för köket. Och samtidigt tror jag kökssoffan passar bäst med det... Hmm... Jaja, det löser sig...

Nu ska jag passa på och läsa lite bloggar innan det är dags för amning. :o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...