onsdag 18 augusti 2010

Så seeeeeeg!!!

Har varit en uppåner-dag idag....

Det började ganska bra imorse. Tony och grabbarna kom iväg till fritids. Igår gick dagen ganska bra för Oskar bortsett från att han vägrade äta lunch där. Idag åt han lunch där men pappa va tvungen att vara med. ;o) Imorn behöver han äta själv så vi hoppas han klarar det.

Medan grabbarna var på fritids och jag hade lämnat Emilia på dagis passade jag och Malin på att gå Hälsans stig. 4km lång är den. Tog nästan en timme, men då mobilsurfade jag lite under tiden och pysslade med Malin. Enligt stegräknaren, som fick börja jobba efter semestern har jag nu gått 3882 meter så den har nog suttit lite fel. ;o)

Eftermiddagen var så där... Bitvis lugn, bitvis bråkig... Fick Emilia i säng mitt upp i ett maratonpass med amning (kändes det som iaf...) och grabbarna fick se sista avsnittet av sommarBompa... Snäll mamma här! Vilket jag bittert fick ångra sen... Det tog 1,5 timme för dom att gå ner i varv, sluta bråka och sen somna... Så det slutade med att jag vräkte i mig choklad och läsk i ren frustration... :-/

Jaja... pratade av mig lite med härliga Heidi och hittade tillbaka en hel del av mitt humör. :o)
Imorn är det nya tag och Oskar börjar i skolan!!!! Och Sebastian börjar i andra klass!

1 kommentar:

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...