måndag 23 augusti 2010

Ny vecka!

Vaknade halv sex idag och passade på och gick upp. Trodde jag skulle få lite egentid. Fick det - i hela fem minuter. Sen vaknade tjejerna.
Nu har hela familjen hunnit vakna och det hörs! Grabbarna är liiiite lugnare än vi varit vana vid sista veckorna med det är ändå en hel del tjat på dom för att få dom att sänka rösterna och klä på sig...

Veckan som kommer bjuder på
måndag - bvc för Malin och Emilia
tisdag - träffa Martina och barnen på dagen, till kvällen kommer Andrea & co på middag
onsdag -
torsdag - Andrea fyller 30 år "hipp, hipp, hurraaaa!!!!" 
fredag - mvc på fm, hem till mamma och pappa på em och ta emot en babysitter, Erika fyller år "hipp, hipp, hurraaaa!!!!"  hem till henne på kvällen och kalasa
lördag - Andrea's 30årskalas
söndag - träffa Tonys familj och släkt

Nu ska jag sätta fart och bli klar här hemma så vi kommer iväg för att lämna barnen i tid. Oskar är fortfarande lite orolig för att vara ensam i skolan men det ska nog gå bra. :o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...