lördag 21 augusti 2010

Nöjd!

Åhh vilken härlig kväll jag har haft!!!!!
Emilia skötte sig, Malin hade en bra lugn kväll, Benjamin va lika lugn han och vi tjejer hann prata massor medan vi satte i oss 3kg väldigt goda kräftor!!!
Och äntligen har jag fått prova det nya Chapel Hill sparkling-vinet! MUMS!!!
Hela kvällen känns bara sååååå super!!!
Jag drar inte ens in magen på bilden!!! :o)
Dessutom har jag mina "gamla" kläder på mig och dom sitter bättre än sist jag hade dom på mig!!! Kollade i spegeln och det kändes bra!!!
Nu sitter jag här för mig själv, lyssnar på lite bra musik och myser med levande ljus!
 Fast myset just nu gör att jag saknar min man! <3
  
Han har tydligen fått ta en massa bråk med grabbarna i kväll. Känns så trist, eftersom han tog dom för att vara snäll mot mig när det egentligen va meningen att han skulle vara den som skulle få en kväll med kräftskiva...

2 kommentarer:

  1. vad fin du är <3 superhot mama ju! Vill oxå komma i mina gamla kläder =( Men så smal som jag blev efter Inez får jag nog bara drömma om att bli... Vilken härlig kväll ni verkar ha haft kram

    SvaraRadera
  2. låter jättemysigt. synd för Tonys skull. Men du är värd en myskväll med tjejerna. Kul att kläderna sitter ännu bättre. Snart kanske man inte känner igen dig <3

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...