lördag 28 augusti 2010

My Willvin på tradera!!!

Börjar med det roligaste:
min blingade Willvin-väska finns på tradera!!!
Så in och buda med er!!! Alla intäkter kommer oavkortat gå till Barncancerfonden - som Willvin är vänföretag med.

Och som inte det vore nog, Willvin har lanserat sin nya hemsida i veckan och till två av väskbeskrivningarna hittar ni mig!!! Och så Malin i magen... ;o) Hittar ni vilka väskor vi syns under?

Dessutom, samtidigt som Willvin lanserar sin nya hemsida erbjuder dom fraktfritt till sina kunder vilket betyder att ni som vill handla en väska via min kod istället för fraktfritt får en större hemlig överraskning med er leverans!!! Glöm inte heller bort att ni just nu dessutom är med och tävlar om en Roddler från Kid kustoms när ni köper en Willvin skötväska!!!!! För mer info klicka <här>


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...