måndag 23 augusti 2010

Lite tidsfördriv ;o)

Hittade den här hos Lindisen och stjäl den. ;o)

Hur bor du : Hyrestrea på 80 kvadrat.
Brukar du komma i tid: För det mesta.
Hur lång är du: 157 cm.
Kan du laga mat: Jo, men det är inte alltid jag gillar det.
Vad jobbar du med/pluggar du: slavar på McD för att jag varit för lat att söka nytt men är föräldrarledig nu.
Vad har du på dig just nu: förstora mammatights, linne (underkläder såklart)
Har du någon fobi: spindlar och kräk
Hade du en bra kväll igår: Ja, väldigt!
Vilket är ditt senaste inköp: glass och annat som skulle hem i skåpen
Din favoritdryck på morgonen: te eller juice
Har du sovit i din egen säng inatt: ja
Vad hade du sönder senast: ytterligare ett dricksglas
Vem snackade du med senast: Oskar
Varm favoritdricka: Choklad med grädde
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Vatten.
Vad ska man göra för att få dig irriterad: beror på mitt humör men att reta mig brukar va ett säkert kort
Någon jag stör mig på: Många!
Intressen: pyssel, hemmet, familjen, internet
Senaste person du kramade: Malin
Senaste person du ringde: Tony
Senaste person som ringde dig: borde va Tony det med...
Vad drack du senast: Vatten
Vill du ha barn: har fyra, så det räcker nog nu ;o)
Längtar du till din nästa födelsedag: alltid! Tårta och presenter då! ;o)
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: INGA
Använder du hudkräm: ibland
Brukar du baka: Ibland men oftast inget avancerat
Röstade du i det senaste valet: Yups
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: I stort sett
Vilken låt lyssnade du senast på: va nog nåt på radion igår
Vilken svordom använder du mest? fan eller skit
Var köper du dina matvaror ifrån? Ica, Kvamtum eller Coop
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? beror på humör, men mest ta bilden
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? betala av alla lån, skaffa större boende.
När flög du senast? ojojoj, tror det va till Grekland 1995
Pratar du några andra språk? engelska, skoltyska (eller, jag förstår mer än jag pratar ;o)
Vad har du för väder? soligt!
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? matte, data
Vilken är din favorit drink? hemgjord strawberry daiquirri
Gillar du din boendesituation? både och. gillar lägenheten men vill ha större
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? joooo
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 33
Tror du på liv efter döden? Absolut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...