fredag 13 augusti 2010

Jag är huuuuungrig!!!!!!!!!!

Jag föreslog att vi skulle äta kräftor och räkor till middag idag och Tony tyckte det va en bra idé... Emilia åt en tallrik med grillkorv enligt önskemål och jag förberedde vår middag och satte mig sen för att amma Malin innan maten... Nu har det snart gått 1,5 timme sen dess... Har hunnit med hur många amningar som helst efter det och hon gäspar massor men nä, inte sova inte... Och kräfor är ju inte direkt mat man äter med en bebis i famnen. :-/
Jaja... Trevligt idag var besöket jag och Emilia fick. Hennes dagiskompisar Elias och Jonathan kom med mamma Bettan på playdate med lunch. Emilia har saknat Elias massor i sommar så gissa om hon va glad att han skulle komma... Sen passade dom på att bli lagom osams under timmarna dom va här... Ungar.. ;o)
Och förresten... Läste den där artikeln i tidningen... Det va typ 5-6 fall där folk hade fått sömnsjuka som dom trodde kunde kopplas till vaccinet... Men det var inte ens utrett ännu... Fortsättning lär väl följa på det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...