lördag 14 augusti 2010

Dagens frukost ;o)



2 kommentarer:

  1. Halloj ;-) jooo det är lite meckigt att få ihop allt och resor när man skulle vilja åka överallt men det gååår ju inte med barn och annat...! Men jag brukar skicka Rolle på möten istället ;-) Han är iallafall VD på Willvin så då får han ta hand om möten och avtal!

    Självklart ska ni ha baklängesmiddagar hemma - det är jättebra - och ungarna kommer visserligen tro att du slagit i huvudet men det är det värt för ett gott skratt ;-)

    Kram på Er

    SvaraRadera
  2. Det är bra det att du utnyttjar att du är chef och delgerar. ;-)

    Fast jag misstänker att det ibland är ett svårt val, för vissa möten och resor måste ju ändå vara lockande att göra själv?! :-)

    Och du har inspirerat oss, det blir baklängesmiddag idag!!!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...