tisdag 24 augusti 2010

Äntligen...

Nu får jag till slut en chans att sätta mig och blogga... Eller får och får... Men varje jag har satt mig för att skriva ett nytt inlägg har Malin vaknat och jag gillar inte att amma henne vid datorn... Och sen har det kommit nånting emellan så jag inte har hamnat här iaf... ;o)

Nu sover Malin i babysittern, dom andra tre ser på film i sitt rum så jag får en stund här. :o)

Jag skulle ha träffat Martina och hennes barn idag men fick lov att ställa in. Dels för att jag har haft en jobbig natt med Malin och dels för att Tony har superont i sin fot idag så han hade inte klarat av att hämta alla barnen själv... Jättetrist. Men som tur är så är vi föräldrarlediga båda två så det är ju inte allt för svårt att hitta tid att träffas iaf. <3

Däremot ställde jag inte in med Andrea & co eftersom dom kommer hit... Tony får sitta stilla ist. ;o)
Vi ska äta kräftor tillsammans ikväll. Mums!!!

Nä, om jag ska ta och fixa det sista innan dom kommer... Och innan Malin har vaknat helt... För självklart vaknar hon nu medan jag sitter här...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...