fredag 2 juli 2010

Bio och bäddad korg!

Jahapps... Blev klar med packningen till slut... Höll på till efter elva igår kväll (onsdag alltså) och sen upp igen tidigt imorse. Tony åkte till Kvantum redan vid sju för att fixa handlingen...

Vid tolvtiden kom vi äntligen iväg. Med fullpackad bil. ;o)
Jag hjälpte Tony att packa undan det mesta men hann inte allt. Vi slussade så han slapp göra det själv och samtidigt ha koll på tre envisa barn, varav den yngsta gärna kör sitt eget race... Jag klev av i Hammarbykanalen och gick upp och tog tvärbanan till Liljeholmen för vidare tur till Vårberg för att träffa Martina, Hannah och Benjamin. Även Marianne och Elsalina va där. Benjamin va sååååå liten. ;o)

Hann inte vara där så länge innan det bar av ner till Heron för att träffa upp Andrea och tre andra tjejer för en god middag och sen upp till bion för att kolla på Eclips. Den va mycket bättre än jag trodde den skulle vara... Vet dock inte om lillasyster i magen höll med eller inte. Vaken var hon iaf genom nästan hela filmen... :-/

Jag var tillbaka hemma här strax efter tio och sen dess har jag boat lite. ;o) Det är bara dammsugningen kvar... Resten är gjort. Känns sååååååå bra!!! Har även bäddat i korgen till lillasyster och imorn när jag har dammsugit ska jag ner och hämta vagnen och bädda klart den....

BB-väskan är en bit på väg den med... Kläder till bebis klart... Journal framme... Men jag minns inte vad jag mer ska ta med. ;o) Men det får bli imorn. Nu ska jag hoppa i säng!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...