fredag 23 juli 2010

ABC-lista

Hoppar på Petras utmaning i WLOGGEN... Gör det du med!!!
Beskriv dig själv med hjälp av alfabetets alla bokstäver!

Arbetsnarkomanens motsats ;o)
Båtägare - finns det nåt härligare att göra på sommaren?
Citronmarängpaj vore SÅÅÅÅÅÅ gott just nu!!
Dagvill - mest hela tiden ;o)
Emilia - treåring med härligt humör ;o)♥
Fyrbarnsmamma
Grodor - är såååååå söta!
Hemma - föräldrarledig
Ivrig - på mycket
J - kupa (hahahaha)
Kär - i min lilla stora familj
Linda - jag helt enkelt!
Malin - vår lilla nyfödda sessa...♥
Nyförlöst - och tänker verkligen INTE göra om det igen!!!
Oskar - vår stora lilla kille som börjar skolan i höst!!!♥
Pussar gärna på mina barn och min man
Qvinna
Rolig - hoppas jag iaf
Sebastian - äldsta sonen ♥
Tony - min älskade underbara make ♥
Underbart - livet alltså
Virrig med jämna mellanrum ;o)
Willvinförälskad
Xider - gott
Ynot ♥
Zeb - hette förra båten
Ålands chokladmannagröt är såååååå god!!!
Älskar GODIS
Ögongodis ;o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...