tisdag 1 juni 2010

Sommaren är här!!!

Ja, nu kan ingen säga nåt annat, nu är det verkligen sommar!!!
Det känns lite konstigt att det redan är den 1 juni, var tog hela våren vägen? Tiden har verkligen gått sååååå snabbt!! Fatta en sån simpel sak att vi kommer ha en bebis hos oss om två månader? Dom andra sju månaderna är bara försvunna liksom... ;o)

Var till mvc idag. Allt såg jättebra ut! Fast jag trodde ju inte att det skulle vara nåt strul heller. Emilia fick följa med idag och lyssna på lillasysters hjärtljud. Men lillasyster är trotsig redan nu, hon ville inte alls släppa ifrån sig några hjärtljud först. Tur att hon samtidigt var väldigt aktiv. ;o) Till slut hann vi höra några iaf. Emilia va väl inte superimponerad. Hon trodde ju hon skulle få se bebisen och va lite besviken. ;o)

Vi mötte sen upp Tony och Sylvie och strosade lite i affärer innan vi åkte hem och hämtade Sebastian från skolan. Det blev en väldigt energisk eftermiddag för Sebastian och Emilia så det va nästan vi ångrade att dom fick vara hemma idag... :-/

Oskar hämtade vi inte förrän vid fyra. Hans grupp på dagis har varit på Tom tits i Södetälje idag! Av det vi fått höra så va det en riktig hit! Varken Tony eller jag har varit där så vi har ju ingen koll på stället. ;o)

Kvällen avslutades med hamburgare till middag (och en crabbfishsallad till mig) och sen glass-strutar till efterrätt.

Imorn ska jag till läkaren för nytt läkarintyg. Har fått en tid mitt på dagen... Så blir hemma i övrigt... Ska väl tvätta och packa inför helgen.

på torsdag blir det eventuellt ett besök på Fotografiska med Martina och Marianne. Får se om jag kommer iväg. Måste hinna handla en studentpresent till min kusin som tar studenten på fredag.
Så på fredag ska jag dit. Tar nog med mig Emilia och skickar Tony och grabbarna ut på sjön. Sen åker Emilia och jag ut på lördag istället... Vi får se, planerna är inte helt klara ännu. ;o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...