lördag 12 juni 2010

Jag blir helt galen snart!!!!

Jag sitter med datorn vid bordet i vardagsrummet så jag ser ut på balkongen. Varje dag just nu ser jag hur balkongen invaderas av småfåglarna. Som skiter ner räcken, golv och möbler!!!
Jag har aldrig nånsin matat fåglarna själv, jag vill inte ha fågelskiten heller!!!

Men grannarna ovanför har gjort det. Och vi har ringt värden och klagat... Och så blir det bättre. Ett tag. Senast i vintras ringde vi och klagade och då visste vi inte en vilken granne som matade dom för då la dom maten på marken. Nedanför vår balkong....
Men nu sitter jag som sagt här och ser på fåglarna när dom kommer. Och dom flyger dels in på vår balkong men flest fåglar flyger upp och in på grannens balkong!!!!

Jag får väl vara den där jobbiga gnälliga grannen på måndag igen för jag orkar inte mer.... Senast torsdags skurade jag rent möbler och räcken...

Hur svårt ska det vara att fatta att man INTE får mata fåglar på balkongen när man bor i hyreslägenhet????+

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...