söndag 27 juni 2010

Gomorron, gomorron!!!


Vaknade till en underbart vacker dag idag! Strålande solsken, platt vatten och en massa fågelkvitter. Riktigt nice. Mindre kul är väl orsaken till att jag vaknade redan halv sex på morronen en söndagmorron: halsbränna! Jag som höggravid tydligen INTE äta vitlök till middag. Iaf inte dom mängder som det blev igår. Vi gjorde en grekisk middag med souvlaki, citronpotatis, tzatziki, tomatsallad, feta och oliver. Det var sååå gott. Senare på kvällen åt vi dessutom ost och kex. Men jag misstänker som sagt att vitlöken är orsaken... Ja, ja... Bara å bita ihop liksom. Kanske somna om lite. ;o)

3 kommentarer:

  1. Åh vilken vacker bild ;-)härligt att vakna till... även om halsbränna är mindre kul... Kram

    SvaraRadera
  2. ja den där halsbrännan är inte rolig =/

    SvaraRadera
  3. Petra - ja, det var jättevackert i morse! Speciellt efter gårdagens blåsande.

    Linda - nääää!!! Och idag har jag upptäckt att även choklad ger halsbränna....

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...