måndag 17 maj 2010

Uppdaterar veckans lista ;o)

- Idag, måndag, har Sebastian simskoleavslutning med uppvisning!! Ska bli såååååå roligt att se. Vi får inte vara med på lektionerna i vanliga fall och har varit dåliga på att bada med honom så det ska bli kul att se vad han kan. :o)

- Tisdag får bli en lugn dag... Hade ju glömt, har utvecklingssamtal hos Emilia innan hämtning. ;o)

- Onsdag ska jag passa min guddotter Hannah medan hennes mor går på ett tillväxtultraljud. Blir nog nåt skojs efter det sen.

- Torsdag blir det gårdsfest. På både dagis och i skolan. Samtidigt... Känns lite så där... Oskar vill gärna gå på båda men vi har bestämt att han ska gå på sin, är ju ändå sista gången på dagis för honom!!

- På fredag siktar vi på premiärtur med båten, för i år, ut till Korpen!!!!
Vi har tom bett att Sebastian ska få ledigt så vi kan åka ut så fort vi är klara på förmiddagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...