måndag 17 maj 2010

OS-guld nästa?

Idag har vi varit på Sebastians simskoleavslutning. Han hade berättat att han kunde simma 100m så det va riktigt spännande att sitta där och vänta på att dom skulle börja så vi skulle få se vad han kunde!

Nu simmade dom inte så länga sträckor idag men visade upp bröstsim, ryggsim, dykningar och hopp.
Men den stora överraskningen kom när vi skulle köpa simmärken efteråt. Inte mindre än 9 olika märken hade han klarat den här terminen, varav ett va simborgarmärket!!! För att klara det ska man kunna simma 200m!!!!

Gissa om jag är en stolt mamma idag!!!!

Dessutom har Emilia riktigt lärt sig hur man cyklar på trehjulingen och Oskar har fått beröm för hur duktig han är på att läsa!!! Det är såna här dagar som man glömmer bort allt bråk en liten sväng. :o)

Lägg på 25 grader varmt i solen fortfarande klockan sju på kvällen så känns livet ganska härligt!

4 kommentarer:

  1. Det där med simningen ligger väl i generna va?! ;-)
    Duktiga barn du har Linda!!

    SvaraRadera
  2. Vissa dagar är helt enkelt bättre än andra :-D

    SvaraRadera
  3. Martina - ja, det är inte mina gener att va en duktig simmare, jag gillar det bara. ;o)

    Linda - ja, så kändes det verkligen!

    Lotta - helt klart!!!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...