söndag 16 maj 2010

Lugn söndag

Blev en lugn söndag. Vi sov till elva, käkade frukost, plockade ordning i båten för att sen åka och äta lite lunch.
Min älskade make höll på och köra vilse på väg till Tyresö. Tror vi var lite tröttare än vi trodde. ;o)

Hämtade hem tre såååååå lyckliga barn som hade haft det jättebra hos farmor och farfar!

Hem och plockade rent i kaoset vi lämnade efter oss igår. Efter maten gjorde vi barnen ännu lite lyckligare med att visa den nyköpa Alvin & gänget 2. Själv fastnade jag här vid datorn så jag såg väl inte så värst mycket av den men den lär ju visas igen. ;o)

Nu har jag precis sett på Dokument inifrån och skulle kunna skriva ett långt inlägg om vad jag tycker om programmet men eftersom jag är jag så hoppar jag det. ;o)

Nu ska vi kolla av dagens stegskörd och sen hoppa i säng. Blir en vecka full av äventyr framför oss så det är väl lika bra att komma i säng i tid...

- Imorn, måndag har Sebastian simskoleavslutning med uppvisning!! Ska bli såååååå roligt att se. Vi får inte vara med på lektionerna i vanliga fall och har varit dåliga på att bada med honom så det ska bli kul att se vad han kan. :o)
- Tisdag får bli en lugn dag...
- Onsdag ska jag passa min guddotter Hannah medan hennes mor går på ett tillväxtultraljud. Blir nog nåt skojs efter det sen.
- Torsdag blir det gårdsfest. På både dagis och i skolan. Samtidigt... Känns lite så där... Oskar vill gärna gå på båda men vi har bestämt att han ska gå på sin, är ju ändå sista gången på dagis för honom!!
- På fredag siktar vi på premiärtur med båten, för i år, ut till Korpen!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...