onsdag 26 maj 2010

låååång dag....

Har varit en lång dag idag... Dels höll jag på och försova mig i morse och sen var jag dessutom på dåligt humör då... Och det va barnen med... Bra kombination NOT!!!

Fick iväg Sebastian till skolan och rensade sen ordning i köket. Därefter var det dags att lämna på dagis. Vi gick hemifrån alla fyra samtidigt men Tony och Oskar, som cyklade, hann upp till dagis för lämning innan jag och Emilia ens var framme. Magen blev stenhård och ömmade och fick mig att gå supersakta, det gick liksom inte...
Dessutom ont i fogarna på det...

Tog mig hem och har mest bara varit idag bortsett från en snabbis på coop. Där inne hann jag nog med att sitta på alla stolar dom hade medan jag väntade in Tony. Så jobbigt va det att röra sig idag.

Tony fick hämta alla barnen själv så Emilia kom hem och var sååååååå arg på sin mamma för att pappa hade hämtat. ;o)

Nu har jag tillbringat kvällen med att få silkesnaglar av Natta. Me like!!! Och den här gången hade jag tillräckligt långa naglar för att inte behöva sätta på några tippar ens. Känns bra!

Nu ska jag fördriva en timme innan Grey's börjar för att sen sova...

Imorn ska min lilla korvunge till skolan!!! Känns helt otroligt att Oskar ska börja skolan i höst. Imorn är det korvgrillning med hela STORA klassen. Det är första gången alla elever ska träffas samtidigt. Dom kommer vara drygt 50st....

Tony och jag måste bestämma oss för om vi ska åka ut på sjön eller inte för ska vi det måste jag packa imorn...

1 kommentar:

  1. vad spännande med skolan! härligt med naglar, känns ju så fräscht när sånt är fixat =)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...