torsdag 27 maj 2010

Blingblingpyssel och en bra dag!

Idag vaknade jag till mycket bättre dag än igår!! Såååå skönt!!! Lämnade Emilia på dagis och även hon hade en bättre dag så det blev en lugn lämning. Kändes väldigt bra!

Hann sitta en stund här vid datorn på förmiddagen innan vi åkte iväg med Sylvie till Farsta centrum... Jag skulle på Panduro för att handla lite blingblingmaterial till Willvinväskan... Och Det var såååå skoj... Tony var nog lite avis att inte även han hade en väska... Det enda som kändes lite tråkigt va att jag bytte bort den vita till en svart väska, för när jag stod där inne fick jag en såååååååååå bra idé på hur jag hade kunnat blinga den vita... Suck... ;o) Men det kommer ju självklart bli lika skoj att blinga den svarta med... Synd att jag inte har fler att blinga... Hehe....

Efter att vi hämtat hem alla barn var vi en sväng hos Sylvie och barnen älskade det. Va ett tag sen vi var där bara så där...

Nu har jag en liten loppa som håller på och somnar på soffan och två hemska monster som gör allt för att tömma ut badvattnet på golvet och göra slut på mammas tålamod....

Nä, upp med monsterungarna nu... Sen ska jag blinga lite... Får se om det blir några tjuvkikar sen. ;o)

2 kommentarer:

  1. låter som ett spännande pyssel :)

    SvaraRadera
  2. Ja, det ska verkligen bli spännande att se min vision växa fram.. :o)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...