måndag 12 april 2010

Vår, vår, vår!


Idag har det varit en härlig vårdag. Började inte lika bra, grått och dimmigt men innan morronen va över va solen framme. Härligt! Va hemma på dagen och plockade lite och tog det mest lugnt. Har fortfarande väldigt ont. Fick även bli en tur till vc för att kolla att tån är okej - det va den, och så fick jag starkare tabletter för fogarna. På eftermiddagen va jag och barnen ute på gården. Jag sopade sent nästan allt, så grabbarna kan provcykla nån dag snart. För idag har även Oskar fått en ny cykel. Gissa om dom längtar efter att gatorna ska sopas. Under kvällen nu har jag hunnit plocka massor mer här hemma med. Känns sååå bra! Nu hoppas jag på sol imorn igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...